piątek, 29 czerwca 2012

WAAAAKACJE!!!!!!

Hejo!!! SĄ WAKAAAAAACJE!!!!!!!! EXTRA! EXTRA! EXTRA! EXTRA! EXTRA! EXTRAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!! Z jednej strony nie chce mi się chodzić do szkoły a z drugiej strony to czasami w wakacje jest trochę nudno!!! Dzisiaj koniec roku szkolengo!!! I jeszcze jedna świetna wiadomość moja przyjaciółka u mnie nocuje i właśnie stoi koło mnie a to kilka słów od niej:"Hej tu ja JULIA ja już wiem że sucha o mnie pisała ale ja wam się nie przedstawiłam no więc powiem jedno WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKKKKKKKKKKKKKAAAAAAAAAAAAAACCCCCJJJEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dzięki no to pa do zobaczenienia!!!! No to już jestem JA przawdziwa ja!!! No to HEJKA!!!! NO I ZNOWYU SĄ WAAAAAKACJE!!!!!!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz